Platforma, continut, nivel de personalizare
Platforma pe care o alegeti impreuna cu noi este probabil factorul care influenteaza cel mai mult costurile proiectului dumneavoastra. O platforma precum Magento sau Prestashop vor fi considerabil mai scumpe datorita modulelor costisitoare si necesitatii implementarii functiilor personalizate. In comparatie, Joomla, Drupal, WordPress sau Opencart pot fi mai ieftine datorita multelor extensii gratuite.
De asemenea, costurile variaza in functie de volumul de continut. Un magazin on-line cu multe produse va costa mai mult decat unul cu putine produse. Un website de prezentare cu multe pagini si mult continut personalizat va costa cu mult peste un website-brosura.
Viteza, SEO, securizare
Intrucat optimizarile SEO, de performanta si de securitate necesita un timp considerabil de studiu, implementare si testare, costurile pot creste semnificativ.
Cu toate acestea, beneficiile unui website sau magazin on-line rapid, securizat si bine optimizat pentru motoarele de cautare sunt evidente si se vor reflecta in numarul ridicat de vizite si campanii de marketing mai usoare.
Marketing, branding, PPC, mentenanta
Bineinteles, campaniile PPC, etapa de branding, precum si marketingul si mentenanta necesita mult timp si multa implicare. Din acest motiv, costurile pot fi crescute.
ALINA
MIHAELA
CRISTINA
MARIAN
CIPRIAN
MARIUS